Torsdag.

Hey babes! ♥
Mår faktiskt lite bättre idag, men har varit igång sedan sju imorse så nu måste jag nog gå och lägga mig och vila.
Började dagen med att köra K till jobbet vid halv åtta. Körde sedan och åt frukost hos mamma och farsan!
När jag kom hem igen så stod jag inte ut med vår stökiga och skitiga lägenhet så jag plockade undan en massa saker och jag tog en svängom med dammsugaren och till och med våttorka golven. Riktigt jobbigt när man inte är riktigt kry men det behövdes verkligen. Kilade sedan ner i stan och skulle köpa en sele till Nelly, och då träffade jag på Lotta och Lee och alla hundarna (Lotta har hunddagis). Så jag gick en promenad med dem. Och nu är jag helt färdig.
Så nu ska jag umgås lite med soffan och tvn. Och ta något käk.
Imorgon måste jag ner till Arbetsförmedlingen och säga att jag är "frisk" även om jag inte känner mig helt hundra, men jag ska jobba på lördag och då måste jag vara inskriven på Ams.
På lördag kväll ska jag sitta barnvakt till Emilia (2,5år). Ska bli intressant. Får hoppas att hon är snäll ;)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0