Vad fan....?


Lånade bilden från Lily


Men snälla, snälla, snälla?
Hur fan har svenska folket tänkt? Skulle denna låten kunna vinna Eurovision?
Går den vidare till Eurovision songcontest så skäms jag! Denna låt är fruktansvärd och den kommer bli en jävla plåga på radion känner jag på mig. Och what's up med hennes ben som hon lyfter på emellanåt? Ursäkta att jag sågar denna låt så, men svenska folket kan ju inte mena allvar att de röstade fram denna låt? Där var en annan sak jag även reagerade på. Den där Sofia som gick vidare, vilket språk sjöng hon på egentligen? Polska? Sen när ska man sjunga polska (om det nu är polska) i svenska melodifestivalen? Nej, jag är ingen rasist, men varför sjunga på ett annat språk än svenska eller engelska (låtarna görs ju ändå om på engelska när de ska tävla i eurovision) när det är svenska melodifestivalen? Jag fattar ingenting. Detta årets melodifestival kan slänga sig i väggen. Så fruktansvärt dåligt. Det var sista gången jag såg på detta iaf.

Så snälla, snälla, snälla - låt inte denna fruktansvärda låt representera Sverige!



Postat av: L8

Hej!!



Helt ärligt gillar jag Snälla. snälla. Den har en fin innebörd och en skön melodi. Men den passar kanske inte riktigt i Melodifestivalen... men det är en annan femma tycker jag.



Den där tjejen sjöng på grekiska tror jag. Tycker inte heller att man ska sjunga på andra språk än svenska eller möjligtvis engelska.

Kram

2009-03-08 @ 09:57:20
URL: http://hurttottelott.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med dig om att det inte alls är en bra låt. Fattar inte hur den kommer gå vidare till finalen. Men den lär ju inte vinna där, får då är det katastrof... /Johanna

2009-03-08 @ 13:13:30
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Susse

neeee måns ska vinna :D

2009-03-08 @ 14:50:36
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Va fan... jag missade fan 2:a chansen igår! Hur fan kunde inte Sarah Dawn Finer gå vidare :S Den va lätt bäst tycker jag!



Jotack, här e allting jätte bra! Varit iväg på shopping tur idag så det kan ju inte bli bättre :D Sj då? Kram

2009-03-08 @ 19:07:13
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tobbe

Tycker tjejen är klockren med sina egna speciella rörelser :) Denna låten kan jag hålla med om att den nog INTE passar just i melodifestivalen,men hon har en jäkligt skön egen stil och en nice röst!

2009-03-09 @ 14:49:29

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0