Loppis.

Idag startade jag min dag med att åka till Öja Loppis med min kära vän Anna! Där hittade vi massor av fynd. Jag köpte två runda silverbrickor som jag ska ha blockljus på. En liten guldig gammal sliten spegel. En snygg lampa som står i vardagsrums fönstret nu. Och en gammal kakao plåtburk. Som står så fint i köket. När vi var klara i Öja så tog vi en tripp till Lunnarps loppis. Där hittade jag två silverljustakar och en gammal läderväska med axelrem. Allt detta kostade endast 100 kr ca. Snacka om att fynda fina saker :)
Resten av dagen har jag mest gått och pyntat i lägenheten med de nya sakerna ;)
Nu ikväll har jag tagit en promenad med en gammal vän, Björn. Det var trevligt att träffa honom. Säkert två år sedan sist! :)
Längtar tills K kommer hem från jobbet.  ♥
Nu väntar Robinsson!
Hoppas Jarmo eller Anna vinner.
Imorgon är det jobb som gäller och sen morsdags middag på torpet!


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0