Tisdag.

Då var denna dagen också avklarad. Serveringen i lördes gick suveränt. ;) Och söndagen var jag ledig. GUD vad skönt det var. Slappa nästan hela dagen och njöt sedan av grillad kyckling på torpet på kvällen! Kan det bli bättre?
Igår jobbade jag på ÖP, precis som idag och resten av veckan. Mycket jobb. NICE ;) Och igår ringde både Bellevue och Backaskolan och frågade om jag kunde jobba hos dem. Är man eftertraktad? OH Yes ;)
Nu ska jag käka lite och kanske dammsuga, om jag orkar. Har ont i ryggen av allt arbetande. Har ju jobbat mycket. Så dammsugningen får kanske vänta. Likaså träningen. Vill inte överbelasta ryggen, det gör jag så bra på jobbet ;)

Ha de!

Later.



Postat av: L o t t i i i z z

Ja, den boken är verkligen super bra :)



Allt bra med dig annars? Förutom lite ryggont ;)

Kram

2009-05-07 @ 19:03:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0