Dagens köp.

Strosa runt på stan innan. Gick in en sväng på JC och fick syn på den omtalade "bad hair day" mössan och slog till på en svart. Hade en rabatt kupong på 64 kr på JC så jag fick endast betala 5 kr för min mössa. Nice.

Här ser ni den omtalade mössan.


Jaha, vad har mer hänt i mitt liv? Jadu, var ska jag börja? Har jobbat ganska mycket. Blivit erbjuden ett vikariat på 50% i Tomelilla på en skola som verkar lovande. Ska dock på intervju i Sjöbo på torsdag och kan de erbjuda större tjänst än 50 % så tar jag det istället. Alla rycker och sliter i mig på samma gång men det är kul att man är populär! :) Vad har mer hänt? Farmor och farfar var här i söndes på fika. Det var längesedan de var här så det uppskattades att jag bjöd in dem.. Trist att farfarsgubben fick parkeringsböter bara när de besökte mig.. Hmmpfff.
På lördag bär det av till Ullared för shopping :) Ska dra dit med morsan, svägerskan Sandra och Kristina (mammas vännina och min arbetskollega) :). Fram med den tjocke börsen Kristina! Haha. Ska bli kul att åka på en heldags shoppingtur! :)

Nu ska Nelly snart få på sin reflexväst, för vi ska ta en promenad med Anna Panna! :)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0