Go kväll.

Tjenamors. Det var ett tag sedan. Japp, jag har jobbat därför har jag inte uppdaterat. Men ni har nog klarat er ändå. Jobbat hela helgen. Skulle egentligen jobba ikväll men imorse kändes det som om jag hade svalt en basketboll. Jag hade så ont i halsen, har haft det hela helgen. Men jag ringde och sa att jag inte kunde komma. Men nu under dagen har basketbollen i halsen försvunnit så jag hade kunnat jobba, men men. Nu blev det inget. Tog en liten tur till en loppis i Ystad med Anna. Köpte en kökslampa att ha ovanför köksbordet. Och en ljuslykta (jag har ju inga...hmmpff) och en glasburk. Det var det hela. Var även på blodcentralen idag och testade mig, de godkände mig så nu blir jag blodgivare i oktober månad. God gärning!
Var även på banken idag med K. Det gick strålande, så nu får man hålla ögonen öppna efter något hus som faller oss i smaken. Nu ska jag snart slänga mig i sängen och kolla på C.S.I. En av de bästa serierna enligt mig.

Later.



Postat av: Angelica

Så roligt att de gick bra på banken :)

2009-09-08 @ 08:57:59
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att det gick bra på banken. VAd kul att ni också ska börja kolla på hus. Kram kram

2009-09-08 @ 10:33:14
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Tjena Snäckan! Ja, bilen gick i sönder.. servon slutade att fungera så jag körde rätt in i en stenpelare. Har lite ont i nacken och ena axeln.. annars mår jag bra. Men det blev värsta brandkår och polis pådraget.. va någon jävla tant som ringde till polisen när jag stod en bit bort och pratade i telefon och anmälde min bil som stulen.. sjukt! Och så har jag en anmälan till ystads kommun oxå på mig eftersom där va en stupränna på den där jäkla stenpelaren som gick i sönder.. men som tur va så klassade polisen det som en ren olycka. Men jag kommer ändå bli tvungen att betala en massa pengar.. trots att det va helt och hållet bilens fel. Skit tråkigt.

Kram

2009-09-09 @ 18:13:12
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anna

Tack tack!!!



Ligger på planteringsgatan!! Ska bli så skönt när vi flyttat och kommit i ordning.



Vad händer hos er i helgen???



Kram kram

2009-09-12 @ 19:08:16
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0