Hej Hopp!

Tjenamors.

Såja, då har några dagar gått. Vad ska man säga om det? Lördes så jobbade jag på ett café i stan. Det var kul. Tungt som fan. De hade en stenålders diskmaskin så min axel tog stryk. Synd, annars hade jag gärna jobbat där igen. Men jag måste lyssna på min axel. Klarar inte vad som helst. I söndags gjorde vi inte så mycket. K var sjuk så det blev en massa avsnitt av True Blood. Grymt bra serie. Vi är redan på säsong två. Har bara några avsnitt kvar, sen är det slut. Har ej kommit fler avsnitt. Men fuck, vilken bra serie. Im in loooove. GuLp.
Måndes morgon ringde telefonen 07.10 och jag befann mig på Österportskolan 07.30 och jobbade. Alltid lika kul där. Jag trivs som en fisk i vattnet. Här även jobbat där idag. Nice. Brände mig på armen dock. Men det är sånt man får ta. Bakade lingonkakor och brownies idag. Mums. Har även hunnit med att vara på ett möte på arbetsförmedlingen. Det gick bra. Jag var på Åhlens precis. Köpte en ny mascara, det behövdes kan jag säga. Fick inte ur mer färg ur den gamla. Den skulle egentligen kosta 170 riksdaler, men när jag drog medlemskortet så landa summan på 145 kr. Hur nice är inte det? :) Jag blev kär i en taklampa när jag gick bland inredningsprylarna. Kärlek vid första ögonkastet. ♥ Men 499 kr klarar inte min plånbok just nu så här i slutet av månaden. Och vi har redan en taklampa... Även om den här hade varit så mycket, mycket finare. Men, hej vad gör man? Är det någon som är villig att betala den så är jag inte på det viset. Smsa mig så kan ni få mitt kontonummer :)
Ikväll ska jag gå en långprommis med Anna och vovven. Alltid mysigt att träffa Anna!

Nu ska jag hoppa in i badrummet och sortera tvätt. Måste tvätta mina arbetskläder. Idag såg det ut som om jag hade brottats med brownie smeten. Men hej, det ska synas att man arbetar! :) Right?
På tal om arbetskläder, så behöver jag köpa nya arbetsskor. Är det någon som är villig att betala det också så smsa mig ;) Kostar ungefär 1000 kr. Och när vi ändå är igång med en välgörenhetsorganisation så kan ni betala ett par nya linser till mig också. Där snackar vi ungefär om 2000 kr :) Finemang! Nu ska jag sluta snylta pengar från folk och ta hand om tvätthögen. Konstigt att det aldrig tvättar sig själv? Om jag låter det ligga tillräckligt länge så kanske tvätten får fötter och hoppar in i tvättmaskinen av sig själv, tyvärr har jag inte tid att vänta på det. Men någon annan kan kanske testa min briljanta idé? :)

Later.



Postat av: L8

Kolla in min blogg du har blivit utmanad... 22/9!

2009-09-22 @ 18:13:10
URL: http://hurttottelott.blogg.se/
Postat av: L8

Kolla in min blogg du har blivit utmanad... 22/9!

2009-09-22 @ 18:13:18
URL: http://hurttottelott.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0