Hej hopp!

Jadå, jag lever. Idag mår jag hyffsat bra. Har varit hemma och varit sjuk sen i söndes. Nej, det är inte svininfluensan. Jävla tjat om den. Imorgon ska jag jobba på Bellevue. 4 timmar. På kvällen blir det bara god middag med älskling. På lördag ska jag provjobba på ett café här i stan. Är så nervös. Längesedan jag jobbade i ett café. Arbetar mest inom storkök ju. Men det ska bli ballt. Nej, det är ingen fast tjänst. Men kanske kan bli timvikarie där. Hade varit kul.
Har varit på 2 husvisningar denna vecka. Första var huset var bara skrot. Inte en chans i hela världen att jag hade kunnat bo där. Hus nummer två var däremot jättefint och jättefint läge. Men jag tyckte att huset var för liten. Ovanvåningen var helt knäpp. Förstår inte ens hur man skulle kunna inreda den? Vi hade nog inte ens fått plats med en säng där. Så nej, vi la inget bud. Jakten fortsätter, men det är ingen brådska. Vi har tak över huvudet ju. Och världens finaste lägenhet dessutom. Men gud vad jag saknar en trädgård som man kan sitta och njuta i. Men men, det är ett annat problem. Vilket jävla I-landsproblem. Right?

Skulle bara berätta att jag lever.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0