Hejsan.

Goddagens. Allt bra? Jag är sliten. Jobbat på ÖP idag. Shiiiit vad där är mycket att göra nu. Helt sinnes. Men det är så roligt att jobba där med störtskön personal. Arbetskamraterna är viktiga tycker jag. Trivs som fisken i vattnet. Hoppas jag får fler dagar där.
igår var jag ledig. Hallelulja! Vi började med frukost ute på torpet hos svärföräldrarna. Trevligt. Sen blev det en runda till elgiganten för att köpa nya sladdlösa telefoner. Och jag köpte nya öronsnäckor till mp3 spelaren.
Sen var jag på ett möte på banken och pratade om pensionsparande. Typ 42 år kvar i arbetslivet, men ändå... Vi ska även dit på måndag och höra oss för lite om huslån och sånt. Se om man får låna och lära oss lite mer om det.
Var även en runda hos Anna igår. Börjat få fint i lyan nu! :)
Avslutade kvällen med en långpromenad och en härlig dusch, sen decka jag i sängen. Minns knappt att K kom hem igår kväll. Hum. Snacka om trött. Jag är alltid trött, jag förstår inte varför. Men hej, det är jag det!

Ikväll ska jag gå på promenad tsm med Anna och min vovve. Mysigt!
Sen blir det en lugn kväll. Ska läsa klart min bok någongång också. Läser just nu "Snälla pappa, nej".
Den är väldigt hemsk, men jag gillar att läsa verkilghetsbaserade böcker. Läs den, vetja.



Later.



Postat av: L o t t i i i z z

Ja jag är verkligen svin nojjig över det asså.. speciellt nu när man börjat o få ont i halsen :S Ahhh! Hoppas verkligen inte att det är svininfluensan jag har fått... dem gick ju ut med att förutom läkare, sköterskor och tydligen busschaufförer så är det kassörskor som löper störst risk att bli drabbade av influensan :S I och med att man träffar så mycket människor hela tiden. Fy faaaan :S



Annars är allt bra med mig :) Har varit iväg och shoppat lite idag ;) Ovanligt va! haha!



Allt bra själv??

Kram kram

2009-09-02 @ 17:24:22
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0