inte 100.

Mår fortfarande inte helt hundra. Fortfarande ont i halsen och förkyld. Men jag ska pallra mig iväg till jobb kl 11.00. jobbar bara till 15.00. Sen ska jag hem och förberedda en mysig middag till min älskade K.

Det blir Friterad tortilla kyckling (eget recept) , med bakade potatis halvor (bakpotatis som du delar i halvor, som de sedan saltar och pepprar och kör dem färdiga i ugnen), och wokade grönsaker (färsk blomkål, rödlök, morot, minimajs) och en kall sås (creme fracihe, massor av vitlök, sweet chili sås och salt). Gratinerad osttomat. (Skär av ett lock på tomaten, ta ut innehållet med en sked. Hacka rödlök och hacka tomatens innehåll i mindre bitar. Blanda ihop med rödlöken. Blanda i lite oregano. Blanda i lite riven ost. Klicka i blandningen i tomaten igen. Gratinera i ugnen!) Det blir vår fredagsmiddag.

Det är fredagsmys!
Klockren reklam för OLW :)

 

Later.




Postat av: L o t t i i i z z

Oj är ni redan så långt :D Tänkte jag skulle se några avsnitt till ikväll! Har kollat färdigt på hela första säsongen nu :)



Kram

2009-09-21 @ 17:56:08
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0