Trött.

Jag är trött. Ovanligt va? Jobbat idag. Och det verkar inte vara någon annan som är intresserad av att sköta egenkontrollen eller veckostäd. Senast var i söndes som jag jobbade där, och allt var lämnat så i alla papper. Så jag fick skriva i dem och städa ugnen. För ingen annan vill tydligen göra det. Irriterad på folk som inte kan hjälpas åt. Jag är trots allt bara vikarie där.
Just nu öser regnet ner. Jävla mög. Jag hade tänkt tillbringa min sena eftermiddag med en bok på balkongen, men tjiii fick jag.
Ska laga till lite middag. Kycklingröra med lite ris. Jag orkade inte köra och handla bakpotatis, så man tager vad man haver. Får bli en härlig promenad i regnet sen. Får nog leta reda på regnjackan tror jag. Dags för jobb imorgon igen. Suck, jag tror jag hade behövt en semester vecka, eller två. Det hade inte suttit fel.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0