Dag 13 - den här veckan.

Ja, jag vet fortfarande inte så mycket om denna veckan. Vaknade för en halvtimme sen och insåg att jag har en ledig dag, pga att ingen ringde in mig imorse. Har inget jobb inplanerat denna vecka än så länge. Men det kan ändra sig snabbt. Jag hoppas jag får jobb de andra dagarna.
Men idag har jag en ledig dag och det har även min sambo. Vi får väl göra något skoj. Sen ska jag även hinna med att baka muffins. Två olika sorters. Pepparkaksmuffins och Pollymuffins, recepten finns i Leilas - Piece of cake.
Ska även göra något mer julgodis.

Vad händer mer i veckan? Min pappa fyller år på onsdag. Helgen har vi för en gångs skull inget planerat. Det har vi haft många helger nu.
Är klar med de flesta julklappar, har bara den svåraste kvar. Min K.
Vad ska man ge till honom i present. Hans eget förslag var kläder, men det känns som att jag alltid ger honom kläder.
Får se om jag kanske fixar hans julklappar i veckan.
Imorgon blir det kanske julgodis-bak med AnnaPannan. Och vattengympa på kvällen. Om det inte blir snöstorm igen.

Svår utmaning. Vet ju inte så mycket om veckan.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0