dag 15 - mina drömmar

Gooosssh. Vilken svår utmaning.
Jag har många drömmar. Jag vet inte vart jag ska börja.
Jag drömmer om att ha ett eget litet cafe, i lantlig stil. Jag drömmer om att ha ett fint hus. Jag drömmer om att vara rik. Jag drömmer om fast anställning. Jag drömmer om en Thailands resa med K. Och en New York resa.
Jag drömmer om att jag och K någon gång i livet ska få söta och friska barn. Jag drömmer om att Nelly alltid ska finnas vid min sida. Jag drömmer om att min sjukdom ska försvinna. Jag drömmer om perfekt syn.
Jag drömmer om en ny bil. Jag drömmer om en framtid tsm med K, och jag hoppas det blir så.
Jag drömmer om att alla i min närhet ska få vara friska och lyckliga alltid. Jag drömmer om Timberland skorna. Jag drömmer om en ny sänggavel till sängen. Jag drömmer, jag drömmer, jag drömmer.

Jag drömmer om många olika saker. Det är hur man ser på livet. Jag trivs med mitt liv och skulle inte vilja ändra på något. Jo, okej jag hade önskat att K hade varit lika sprallig som mig som alltid vill ha saker att göra. Han är tvärtom. Han älskar att bara vara hemma medans jag vill vara överallt :) Men han är en hemma-person och det är bara att respektera, jag älskar honom ändå :)



Postat av: Kristina

Bara dröm på....

Tack för recepten

2010-12-09 @ 18:19:23

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0