dag 17 - mitt favorit minne.

Den 13 aprl 2006 minns jag mycket väl. Jag och K firade 1 år tillsammans. Redan på morgonen sa han "idag kommer du få en väldigt fin present", och jag kunde knappt bärga mig. Dagen gick och jag bara väntade på den där presenten. Vi hade bokat bord på Store Thor, och maten smakade väldigt bra. Trodde kanske att jag skulle få den omtalade presenten på restaurangen, men ingenting hände. Jag tänkte för mig själv "gud, vad dum han är som säger att jag ska få en present också får jag ingen". Vi betalade notan och gick hem. Vi kollade på en film när vi kom hem tror jag. Och jag väntade på presenten. När klockan blev 23.09 tog han fram en present. Jag öppnade presenten och såg att det var en smyckesask. När jag öppnade lådan fanns det en guldring i. Och då frågade han om jag ville förlova mig med honom. Han väntade till klockslaget 23.09 pga att det var det klockslaget vi beslutade oss för att vi var ett par ett år tidigare.
Jag var överlycklig. Snart varit ett par i 6 år och varit förlovade i 5 år.

Fint minne, mycket fint minne.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0