Dag 21 - ett annat ögonblick

När jag och K hade kommit överens om att köpa hund, glömmer jag aldrig.
K och hans mamma skulle åka och kolla på valpen som vi hade hittat på blocket. Jag jobbade så jag kunde tyvärr inte följa med.
Fick ett sms under dagen att valpen var det sötaste han hade sett och naturligtvis hade han köpt valpen. Fick reda på att det var en hona och kvällen innan hade vi kommit överens om att hunden skulle heta Nelly om det var en flicka.
Så Nelly blev det.
När jag kom hem så var det ingen hemma. Några minuter senare kommer K och min vän Anna (som älskar hundar) in med mitt lilla charmtroll Nelly. De hade varit ute med Nelly så hon kunde kissa..
Nelly är den sötaste valp jag någonsin sett. Och än idag kan jag inte fatta att hon har varit så liten.
Nelly är min bästa vän och jag skulle aldrig klara mig utan henne. ♥




8 Veckor gammal.
Världens finaste och snällaste hund.
Love you.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0