Dag 29 - mina ambitioner.

Mina ambitioner. Hmm. Jag vill ha ett fast jobb som jag trivs på. Har arbetat som timvikarie i över 4 år i 29 olika kök, så en fast anställning är det jag vill uppnå så fort som möjligt. Men det är inte helt fel att börja som vikarie i köksbranchen. Man lär sig så otroligt mycket när man hoppar runt i alla olika kök. Jag har blivit mer självständig, jag vet att jag klarar mer än vad jag tror och jag har lärt känna en massa underbara människor och en del otrevliga människor som man hoppas att man slipper se fler ggr.

Jag vill även uppnå ett annat mål. Att köpa hus tsm med min K. Det är en stor dröm för oss båda. Och jag hoppas att vi till slut kommer få möjlighet att köpa ett hus tsm.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0