Dag 9 - min tro

Jaha, dagens utmaning. Min tro.
Jaha, jag är tror inte direkt på gud om man säger så. Allt tjaffs om att gud skapade världen, det tror jag inte ett smack på.

Däremot tror jag på att det finns levande varelser på andra planeter. Varför skulle det inte finnas det? På vår planet finns det ju, och självklart finns det levande varelser på andra planeter också. Tror jag iaf.

Jag tror att spöken finns. Eller att man efter döden förvandlas till något helt annat. t.ex. ett djur.
När jag dör vill jag förvandlas till en hund. Dom verkar ha det roligt. Äta, sova mycket, busa och få kärlek. Hur kul hade inte det varit? :)

Jag vet inte riktigt vad dagens utmaning menar, men jag tolkar den så här.
Jag tror på utomjordingar och ett liv efter döden. :)





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0