Önskelistan.

Mina vinterskor från Roots sjunger på sista versen. Har haft dem i tre år så det är inget att klaga över.
Är på jakt efter ett par liknande vinterskor som mina Roots, men har svårt för att hitta.
Dock hittade jag ett par igår på en skoaffär i Tomelilla. Märket Timberland. Så dom kostar en slant. Men hellre kvalitet än kvantitet. Mina Roots gick nog på 900-1000 kr.
Timberland går loss på ca 1700 kr, men det fanns inga i min storlek. Faaaan. Annars hade det blivit en julklapp till mig själv. Någon som vet om man kan beställa dem från nätet?

Men här är en bild på dem. Kanske inte världens snyggaste sko, men vad sköna dem hade varit när man är ute på sina promenader med hunden när det är så här mycket (jävla, äcklig) snö.


Lånad från Scorett's hemsida.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0