Över.

Julen är över och det gick som ett kick. Bokstavligt talat. Min faster och hennes man kunde inte stanna så länge pga vädret för då hade de inte kunnat ta sig hem igen.
Men vi hade trevligt ändå.

Nu denna veckan är jag på Norreport som kock för första gången. Det går bra! :)

På fredag är det nyårsafton. Vi ska ha vänner på middag här hemma. Tre rätters. :) Tur man är sambo med en duktig kock så slipper jag ;)
Vi blir 8 st. Jag, K, Anna, Emil, Emelie, Becci, Carro och Edde. Hoppas på en trevlig kväll.

Jag vill att all jävla snö ska försvinna med en gång. Jag är så TRÖTT på den.

Nee, nu blir det en promenad med AnnaPannan.

Later.



Postat av: Filippa - mamma till Liam

Hej :)

Kul med en kommentar!



Är också trött på snövädret, ge oss vår!

2010-12-30 @ 21:09:04
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0