Snöhelvete.

Jag fullkomligt hatar snö. Fan vad hemskt det är. Skitsnack är det när folk försöker bevisa motsatsen. Vad är det som är bra med snö? Joooo, nu vet jag. Det måste ju vara på morgonen när man ska till jobbet och måste börja sin dag med att ta på sig ett ton kläder, eller? Neeej, vänta det måste ju vara sen när man anlänt till sin bil och ser att hela parkeringsfickan är igensnöad och man knappt ser bilen. Det är verkligen en höjdare att börja skotta kl kvart över sex på morgonen och sedan försöka gräva fram sin bil under all snö och till råga på allt så måste man skrapa rutorna också. Det är bra start på morgonen tycker jag.
Och på vägarna fastnar man lite överallt och det tar typ 4 år att ta sig till jobbet. Det är kanske just DET som är så bra med snö. Jag är så trött på alla snö-positiva människor. "Ohh, jooo snön är så fin. Den lyser upp så fint. Och barnen har så kul i snön". Jaha?, som om jag bryr mig?

Jooo men visst är det bra med snö.
Vi säger så.

Har starka funderingar på att flytta härifrån när det är denna jävla årstid.

Ja, ni kan kalla mig bitter.
Faaaan, vad jag hatar snö.



Postat av: Anna- mamma till Olivia

Olivia hälsar, Geli snön är jättekul. Åka pulka är toppen.

Nä, receptet finns inte där, men ska lägga ut receptet imorgon

2010-12-01 @ 19:39:12
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Angelica

Olivia, kul att du gillar snön, men jag hatar den och hoppas den försvinner snabbt. vi kan göra roliga saker utan snö lilla gumman! :)



Okej vill gärna ha receptet.

kram.

P.S känns konstigt utan facebook, förr kunde man skriva till dig närsomhelst. ;)

2010-12-01 @ 19:59:40
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0