Alla hjärtans dag!

Go'morron!
Vaknat med huvdvärk. Mår riktigt kasst idag. Har så oooont i halsen. och förkyld.
Men det finns ingen som kan jobba för mig idag så jag får stå ut.
Kul att behöva stå och pilla med en massa semlor också idag. fettisdagen idag väl?
Kommer nog gå hem så fort jag är klar.
Gav precis K alla ♥ dag present. Ett par snygga svarta björn borg boxer, två choklad och ett kort.
Av honom fick jag Desperate Housewifes boxar. 2:an & 3:an. Vi kom överens om att det inte skulle vara så dyrt, men K höll det inte ;)
Tack älskling, du är finast i världen!

Nu ska jag pallra iväg mig till jobbet.
Hoppas de inte blir rädda när de ser mig idag.
Är tvungen att ha glasögon, är så förkyld att det svider i ögonen bara jag tänker på linser.
Ser ut som sju svåra år. Men jag kommer och jobbar iaf, det är huvudsaken.

Ha en fin alla ♥ dag allihopa!
Krama




Postat av: Jessica

Tror fettisdagen är på tisdag

2010-02-14 @ 09:52:04
Postat av: Anna

Hehe, det vi pratade om igår hjälpte kanske!!!



Usch krya på dig gumman.



Kram kram

2010-02-14 @ 10:17:59
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Johanna

FetTISdag. På tisdag. ;) Det är visserligen fastlagssöndag idag, men det är inte "semmeldagen".

2010-02-14 @ 13:26:13
Postat av: Anna

Ja, har funderat på ny design. Men vet inte rikitgt vad jag vill ha för något!!! Ska fundera lite till. Men något nytt blir det iaf.



Kram kram

2010-02-14 @ 14:49:21
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Gardnatalia

God bless you

2011-01-10 @ 12:39:55
URL: http://gardnatalia.blogfuture.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0