Bildregn.

Folk klagar alltid på att jag aldrig har med privata bilder. Nu ska ni få! :)

 


Corre & Emma innan crousing i våras! ♥


Jag innan crousing i våras.


Anna, Corre & jag äter grillade marshmallows. ♥


Älsklings-Nelly. ♥


Emelie & Nelly :)


Jag & Anna på Emelies 20 års fest "raggarfest" var temat. (hemsk bild på mig)


Emil & Ranne som raggare på Emelies 20 års fest.


F.N & Edde som raggare på Emelies 20 års fest.


Jag, Anna & Emma håller i en tävling på Emelies 20 års fest.


Jenny som raggar-dam! :)


Jag & Laura på Emelies 20 års fest.


Emelie och Koffe på Emelies 20 års fest.


Koffe & Emelie på hennes raggarfest.


Anna, Jenny, Emma & Becci på raggarfesten. ♥


Laura & jag på raggarfesten.


Emelie får sin födelsedagstårta.


F.N tror att han är sexig ;)


Koffe räcker tunga ;)


Jag som raggar-dam på Emelies 20 års fest.


Emma & F.N


jag & Matthias på Emelies indian/cowboy fest (jag skippade utklädnad denna gång)


Guldstrand & Julia på Emelies indian/cowboy fest


Jag på Emelies indian fest.


Becci och Carro på Emelies indian/cowboyfest.


Anna som indian på Emelies fest.


Jag och Matthias försöker knäcka pysslet så vi kan vinna tävlingen på Emelies fest.


F.N, Emma, Becci & Carro.


Jag ser väldigt chockad ut ;)


Jag i Kroneskogen med Emelie & Nelly.


Emelie ♥


Jag ute i Kroneskogen.


Jag & Nelly i Kroneskogen.


Jag & Nelly i Kroneskogen.


Jag & Nelly i Kroneskogen.


Jag & Emelie & Nelly.


Jag & Anna innan vi skulle på Räkfrossa i Simrishamn. Hemma hos Emelie.

Emil & Koffe på räkfrossa i Simrishamn.


Jag (ful bild) & Emil på räkfrossa i Simrishamn.


F.N, Emma, Jag & Anna på Emelies Piratfest.


Jag & Emelie som pirater.


Jag & Anna som pirater.


jag & F.N vann som kvällens bästa utklädda pirater. ♥


Emelie med sin present från oss vänner - kattungen Jack :)


Anna


Nu får det räcka med bilder. ;)







Postat av: Anna

Hej gumman!!!! ja, det är tur man kan underhålla sig själv ibland. Idag är han ledig, men sen jobbar han fre-sön!!!! Lite tråkigt på alla <3 dag, men det ska nog lösa sig ändå!!!!



Japp, hör av dig när du är frisk och kry o ledig så tar vi en dejt och snackar lite skit. Har lite kul och berätta för dig :)



Puss o kram

2010-02-11 @ 17:11:38
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad roligt att få se lite bilder :)

2010-02-12 @ 12:50:07

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0