Förkylder.

Usch ja, har åkt på någon förkyldning. Halsont och täppt i näsan. Glamour på hög nivå vill jag lova.
Hoppas att ingen ringer imorgon bitti och ber mig komma och jobba. Jag vill vara ledig imorgon.
Har jobbat idag, ska även jobba på ons, fre, lör och sön. Så det hade varit gött med en ledig dag imorgon!

Jag var nere på team sportia idag och shoppade regn/vindställ. Från North Bend. 899 kr. perfekt med presentkort. Fick till och med 225 kr över som jag kan handla annat för. Skönt att ha ordentligt regnställ när man är ute och promenerar med Nelly. En svart jacka, med svarta brallor. Nice! Jackan var hur skön som helst. I like.

Nu ska jag ta lite glasstårta som vi hade i helgen. Hallontårta med maräng och vitchoklad. Som serveras som glasstårta. Väldigt god är den kan jag säga! ;)



Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0