Fredagsmys.

Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör!
Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!


Då var jobbdagen avklarad. Skönt. Men har hela helgen framför mig.
men det ska nog gå bra det med! :)
Ikväll jobbar K, så jag får ha fredagsmys med mig själv.
Har köpt en liten godispåse som jag ska njuta av till Lets Dance.


Får svara på en kommentar här i inlägget:
Svar till Jessica: Japp, jag tyckte ni kunde få se lite bilder ;)
Japp, riktigt jobbigt att behöva klä på sig så mycket kläder. Jag är så trött på vintern nu!
Har ingen blogg till dig, bara den gamla men den verkar du inte besöka längre, du uppdaterar aldrig iaf ;)
Så jag ville inte svara dig där, för då kanske du inte ser min kommentar!
Hoppas allt är bra med dig och din lille påg! :)

Ha en trevlig helg!




Postat av: Anna

hihi!! Ja, dom blev jättesöta

2010-02-12 @ 17:15:53
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, absolut. Synd du ska jobba imorgon annars så kunde vi haft fredags mys ihop hehe!!! Men pengar är ju viktigare. Ja det är väldigt synd om oss.



Ja, vi var ute en runda innan idag var rikitgt kallt. Så klä på dig varmt.



Japp, en påse godis och let´s dance är det som gäller ikväll.



Kram kram

2010-02-12 @ 18:04:06
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad bra, då får vi planera in det en fredag när vi är ensamstående hehehe!!!!!

Ja, jag börjar också bli trött på allt snöande. det kan få ligga kvar, men behöver inte komma mer.



Hoppas din kväll blir trevlig



puss och kram min stjärna

2010-02-12 @ 20:17:17
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0