Jobbat som en gnu.

Ahh, vilken dag. Jag har jobbat som en gnu. Har inte ens hållit lunch.. Jag har bakat bröd till de boende på Vigs ängar. Jag har bakat apelsinsockerkaka till deras eftermiddagskaffe.
Och jag har förberett en massa till imorgon. Bland annat pressgurka, rödkålssallad med apelsinvinegrette. Hallonsås till den hemmagjorda citronglasstårtan.
Jag har varit igång sen kvart över åtta imorse utan rast. Nu är jag helt off i huvudet.
Jag funderar på om jag ska köpa mig en kebab tallrik ikväll. K jobbar ju och jag orkar inte laga mat till mig själv.

Jag har bränt mig på armen. Så jag har en ful blåsa där. Mycket snyggt får jag säga. Och det svider inte alls.. NEJ INTE ALLS! Störigt.

Anna - lycka till imorgon med Olivias dop! Kommer gå galant! Kramar





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0