Kom hem nu.

Japp, nu är jag uttråkad. Hoppas K snart kommer hem. Lets dance var tråkigt ikväll. Ingen av dem var särskilt bra (inte för att jag hade gjort det bättre), Stefan var väl helt ok. Hoppas att Marcus Birro åker ut ikväll.

Later.




Postat av: Anna

Hehe, jag är ensam 2 fredagar av 3. Så det kommer inte bli några problem.



Jodå, jag tyckte att claudia, mattias och stefan var bra ikväll.

Ja, marcus eller willy tycker jag ska åka ut!!!!



Vi väntar också på att amrtin ska komma hem, har vi tur så kan han köra vid 10.



Sovgott du med



kram kram

2010-02-12 @ 21:40:46
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

hej hej =) tack tack! klart jag kan hjälpa dig, de kostar ingenting sålänge du har lite överseende med att de kan ta lite tid nu eftersom jag börjar att jobba på måndag, o så har jag en beställning att göra innan..så den blir nog inte klar förrän nästa helg i så fall! om du är intresserad så kan du väl maila över lite bilder du vill ha med i headern, o berätta om färger o om det är nåt speciellt typsnitt du vill ha osv. kramis

2010-02-13 @ 08:57:44
URL: http://emlisch.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0