Ledig.

Japp, jag lever. Jag är så trött på snön bara. Den försvinner aldrig.
Vi har varit med om en massa roliga saker den senaste veckan. K har tagit körkort. Han har fått tillbaka sitt heltidsjobb och Johanna (K's syster) och Anton har förlovat sig. Massa roliga saker!

Jag har jobbat på Ängaskolan. Mitt vikariat tog slut där igår. Så får vi se om de behöver mig igen, annars dyker väl något annat upp. Så brukar det vara.
Idag är jag iaf ledig. Jag ska storstäda lägenheten. För imorgon ska vi ha kalas för mig och K. Jag har fyllt år ju och K fyller år i mars så vi ska ha det imorgon! Så slipper man ha två bjudningar så tätt intill.
Ska bjudas på kassler gratäng med ris och sallad och hembakat bröd. Och igår gjorde jag en hallon/vit choklad maräng tårta som står i frysen. Blir typ som en glasstårta. Fixade vin och handlade hem allt igår. Så nu är det tråkig städning kvar. Och imorgon är det dukning och det sista "piffet" som ska göras.

Ha en bra dag!

Later.



Postat av: Anna

GRR ja, är riktigt jobbigt. Man ångrar sig innan man kommit ut från gatan bara. Men gör det för extra kilonas skull och sessan. hon behöver frisk luft.



ja, absolut, det är du som jobbar så du får säga till när du är ledig. Vi kan nästan alltid!!!!



Jobbar koffe på fredag el lördag???



Kram kram

2010-02-05 @ 20:50:15
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0