Lördag.

Vaknade av klockan halv åtta, fixade till mig, packade arbetskläder och körde iväg mot Köpingebro - Vigs Ängar. Telefonen ringer när jag nästan är framme. Då har allt blivit inställt, så jag behövdes inte idag för jag var extra personal. Så jag fick vända och köra hem, och fick istället en ledig dag. Så idag ska jag följa med Anna & hennes dotter Olivia Till Novalund för lite shopping.
Nu ska jag först ta på mig andra kläder. Behöver ju inte gå runt med mina köra-till-jobbet-kläder-för-jag-ska-ändå-byta-om-sen-igen.
Ska gå en runda med Nelly nu snart. Vilket slask det är ute. All snö töar bort. Visst jag vill inte ha snö, men hellre snö än blask.

Ha en bra lördag! ♥
Hoppas vi hittar mycket idag, så vi kan shoppa loss :)






Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0