Torsdag.

Fortfarande inte helt kry. Men bättre iaf. Är hemma idag med. Sen imorgon SKA jag jobba. Och hela helgen. Och på måndag. Så är det bara. Nu får det vara bra med förkyldningar. Jag vet inte hur många gånger jag har åkt på influensa senaste halvåret. Börjar bli lite trött på det.

När jag kollade mailen imorse så blev jag så glad. Hade fått mail från Emelie och Anna, som är nere i Afrika. De åkte den 10 januari och kommer hem 9 mars. Som jag SAKNAR mina älskade vänner. ♥ Men har börjat vänja mig nu att de inte är hemma. Men det är typ en månad tills de kommer hem igen. Jag längtar! Men de hade det bra, de hade lite hemlängtan! Kul att läsa vad de har varit med om. Klappat lejon, forsränning, safari, dykning.
Ta hand om er sötisar! ♥


Jag, Emelie och Anna (vi som tittar in i kameran) på crousing i våras!


Anna & Emelie.
Mina änglar! ♥

Jag saknar er, kom hem nu!

Nu ska jag in i sovrummet och väcka K :) Han är en sömntuta.
Jag har redan hunnit vara ute med Nelly i 40 min. Är man morgonmänniska så är man!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0