Usch.

Jodå telefonen ringde innan och väckte mig. Edvinshemskolan ville att jag skulle komma och jobba. Men jag mår pyton. Kan knappt prata så ont i halsen jag har. Och förkyld. Så jag fick sjukanmäla mig idag. Återstår att se hur jag mår lite senare för annars får jag ringa Anna på ÖP och säga att jag inte kan komma imorgon. Men vi får se hur jag mår lite längre fram på dagen. Just nu mår jag inget vidare kan jag säga.

Har dock pratat med en av cheferna inom Ystad kommun nu på morgonen, och de ville att jag skulle jobba på Svarte skola på måndag. Och det tackade jag ja till. Det ska bli kul! Har aldrig varit där.

Men nu ska jag krypa ner i soffan och bädda ner mig.
Hoppas ni får en roligare dag än mig!



Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0