Varit ute en runda.

Behövde lite frisk luft mellan alla hostattacker. Så jag gick ner till banken för att sätta in lite pengar på mitt konto.
Passade på att fixa alla ♥ dag present till K idag också. Sprang ändå förbi affären.
Nu är jag inne igen och det var jobbigt att gå den lilla biten till banken när man är sjuk. Men men.
Nu diskar K och sen ska han snart till jobbet. Jag funderar på att följa med honom ut när han ska ut med Nelly, så fall en kort runda. Så får jag gå en längre med henne ikväll när han jobbar.

Har inte bestämt mig om jag ska jobba imorgon. Får se hur jag känner mig imorgon bitti. Det är alltid värst på mornar och kvällar ju.

Nu ska jag vänta på att K blir klar med disken, sen får vi väl gå ut en runda med Nelly.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0