Bio

I fredags var jag och K på bio i Ystad. Vi kollade på "Avatar". Jag var ganska skeptisk till den filmen. Men jag ångrade mig ganska snabbt. Den var väldigt bra. Om ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den!
Det var mysigt att gå på bio bara vi två! :)



Ja, än så länge har jag inte jobbat en enda dag sedan jag slutade i Sjöbo. Men gud vad det har varit skönt att ha lite "semester". Men imorgon drar skolorna igång igen och då lär det bli mer jobb, får jag hoppas! :)

Nu ska jag ta en morgonpromenad med Nelly. Och Anna ska följa med. Imorgon åker Anna och Emelie till Afrika och ska vara borta i 9 veckor. I 9 VECKOR! Jag kommer sakna dem så mycket. Mina två allra bästa vänner försvinner på samma gång! Men de kommer få se så mycket och det blir ett minne för livet! Så nu ska jag ta en "hejdå" promenad med Anna! Emelie sa jag hejdå till igår!


P.S Erik Grönwalls låt Higher är grymt bra! Den sätter sig på huvudet! Men tycker fortfarande att Calle gjorde den bättre, men låten är bra i vilket fall som helst! :) D.S





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0