Helg.

Igår var det fredagsmys. :) K lagade god middag och sen tittade vi på nya Wallander filmen "Dödsängeln". den var helt ok.
Jag är van vid att gå upp tidigt nu när jag jobbar på Ängaskolan. Så idag när man är ledig så slog jag upp mina ögon 06.20 och kunde absolut inte somna om, även om jag ville det mer än allt.
Jag låg kvar i sängen till 06.50 men det var helt hopplöst, jag kunde inte somna om. Jag gick upp, och tog ut Nelly.
Nu ska jag göra några knäckemackor och slänga mig i soffan och vänta på att K vaknar.

Idag blir det kalas för Sophie som fyllde år förra veckan, precis som jag. Ska dit 17.00 ikväll. K börjar jobba idag efter sin 6 dagars sjukskrivning. Han hade stafylykocker (stavning?) infektion i sitt finger, och fick absolut inte jobba i kök. Så idag är det dags igen.

Jag har fått förlängt vik på Ängaskolan. Nästa vecka också. Great!
Det behövs klirr i kassan vill jag lova.
Jag fick min lön från Sjöbo förra månaden så denna månaden blir torr. Mycket torr. Typ öken.
Men det löser sig alltid.

Later.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0