Ledighet,

Har varit ledig några dagar nu, och det har varit så skönt. Jag är inringningsvikarie i Ystad igen så nu vet jag inte när jag ska jobba nästa gång. Skolorna startar inte förräns nästa vecka, så det dröjer nog några dagar innan folk börjar ringa mig. Jag får se detta som en liten semester.

Nu ska jag och K ut med Nelly. Han är ledig tills den 16 januari. Myspys!

Ikväll ska vi till Torpet och vinka hejdå till Johanna som åker tillbaka till Sthlm imorgon. Det blir lite middag! ♥

Later.




Postat av: Anna

Detsamma gumman!!!

Absolut, bara hör av dig när du e ledig. Vi har oftast inget planerat.



Kram kram

2010-01-04 @ 13:00:39
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härligt att få lite tid ihopa ju :) . Kram

2010-01-07 @ 22:43:06

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0