Bastu.

Jobb idag. Räfsan i Glemmingebro stod på schemat! Har diskat i princip hela dagen. I ett pyttelitet rum. Så det förvandlades ganska snabbt till bastu. Det finns ju inget fräschare än när hela ansiktet blänker av svett. Mmm, me like. NOT. Skönt att vara hemma nu, har suttit en stund på balkongen och ska snart ut där igen. Har köpt jordgubbar som jag ska mumsa på sen! :) Svenska gubbar till och med.


Imorgon är det dags för jobb igen. Sen är jag ledig på lördag. Men jag hörde att det förmodligen skulle regna hela dagen då, det skulle fan inte förvåna mig! Men jag hoppas värmen håller i sig, och det kan faktiskt bli ännu varmare tycker jag!

Nästa vecka är det midsommar och den ska spenderas först på jobb och sen ska vi till Anna, Martin och lilla Olivia. Ska bli väldigt trevligt. Massor av nytt folk som jag inte träffat innan! Mycket trevligt. Men ska jobba hela midsommarhelgen, men vad gör det? Massor av cash, och sen är jag ledig en vecka efter det! :)

Later.



Postat av: L o t t i i i z z

Ja, vi bor kvar i vår lägenhet :) Men letar hus. Vi har en jätte stor trädgård på baksidan där jag brukar sola. Jätte skönt!



Jo,tack allt är bra med mig :) Sj oxå?

2010-06-17 @ 19:03:12
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0