Midsommar.

Ja nu har några dagar gått igen, sorry för kass updatering. Det är vädret. Är det fint väder vill man hellre vara ute! :) Igår var det midsommar afton. Den spenderades hos Anna och Martin! Mycket trevligt och vi töser var bäst i kubb! :) Haha!
Idag har jag jobbat (igen).. Sista dagen imorgon sen är det semester en hel vecka! Ska bli najs! :) Riktigt najs!

Har precis varit ute med min nellypelly. Hon är varm nu, ligger här och flåsar som en gnu! :)
Nu ska jag ha lite balkonghäng för mig själv. K jobbar som vanligt. Jag är gräsänka väldigt ofta! ;)

Kanske blir en iskall cider också!? :)

Later.



Postat av: Anna

Bästa och bäst. Vi vann iaf, det är det som räknas. Tack för igår, var super trevligt.

2010-06-26 @ 19:51:41
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: angelica

haha klart vi var bäst! :)

Japp mycket trevligt! :)

2010-06-26 @ 19:53:03
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0