Tuesday!

Hej alla där ute! Det var längesen jag hörde av mig. Ja, jag vet. Men jag kan meddela att jag lever iaf. Första dan idag på nya sommarjobbet. Räfsan i Glemmingebro. Det gick bra! :)
Ja, det har varit studentfester och lite allt möjligt!
Och promenad (en låååååång promenad) i Snogeholm igår tillsammans med Anna och Martin och deras lilla Olivia!  Mycket trevligt!

Imorgon är jag ledig. Då är det dags för klippning och slingning. Blonda slingor. Mycket najs ska det bli att få en sax genom håret. Det behövs, det är som en fullvuxen äng just nu. Iaf luggen. Mycket jobbigt.

Nu har jag precis kastat lite mat i ansiktet och ska snart ringa till Annapanna och fråga om vi ska göra nått ikväll. Som sagt ledig imorgon. Sen drar dem till London och lämnar kvar mig här ensam. kommer nog inte överleva. Eller... jo det kommer jag faktiskt. Jag bara skojade. Fun, very fun I know!

Nee, nu tycker jag att sommarvärmen ska titta förbi Ystad! Faktiskt, eller inte titta förbi, den kan faktiskt stanna några veckor nu! Helst de dagar jag är ledig och gärna hela vecka 28 då jag har en veckas semester! Hör och häpna! Jag ska ha semester för första gången på.... hum.. jag vet inte hur länge! NAJS ska det bli!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0