Gammal vänskap.

Nu har jag precis varit ute och promenerat med min gamle vän Sandra. Hon och jag var bästisar när vi var små. Typ lågstadie - mellanstadie och halva högstadie tiden. Sen gled vi isär. Men på senare år så har vi försökt att träffas lite då och då. Inte speciellt ofta om man säger så. Men ikväll så gick vi en lång runda. Riktigt trevligt.
Det är som om tiden har stått still när man träffar henne, det är som att man tar vid där vi slutade sist. Riktigt kul att träffa henne iaf. Sjukt när man bor i samma stad att man inte träffas oftare.. Trist, men sant.
Men riktigt trevligt att träffa min gamla "bästis förevigt". Haha ni vet hur man tramsa när man var i den åldern!
 
Nu är det snart nytt avsnitt av Desperate housewifes! Jag längtar!



Postat av: Lottiiizz

Vi gillar egypten :) där är väldigt sol säkert för denna årstiden. Kram

2010-03-06 @ 16:36:38
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0