Jahapp.

Idag skulle jag egentligen jobbat på Norreportskolan men igår kväll ringde chefen till mig och jag blev förflyttad till Ängaskolan istället för jag är den enda vikarien som kan rycka in som dietkokerska där. Jag är den enda som kan laga alla specialkosterna. Så det var ganska kul idag! Mycket att göra!
Har även varit och lämnat blod på blodcentralen idag. Duktig! :)

Vad ska man köpa till K i födelsdagspresent? Han fyller år på söndag! Han är världens svåraste att köpa till!

Han ringde precis. Han sa att han kanske var tvungen att klippa av sin förlovningsring. Han hade fått någon allergichock på sin hand så hela handen svullnade upp. Så han blir kanske illa tvungen att klippa sönder ringen! Tråkigt!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0