Jobbat.

Jobbat idag på ÖP. Stått i disken, kändes som där var 150 grader i diskrummet. Lite drygt men det gick. Haha!
Haft huvdvärk sedan jag vaknade imorse. Jag är riktigt trött på det. Ögonmottagningen har fortfarande inte ringt. Suck.
Och så strular F-kassan som vanligt. Men det är inget ovanligt. Får se om min handläggare på Ams kan hjälpa mig med problemet.

Ikväll ska jag hämta upp min solstråle Emelie i Tomelilla, sen ska vi dra på ett träningspass. Boxning. Ska bli kul. Men jag lär dö, jag är så otränad som man kan bli ;) Riktigt kul ska det bli iaf.

Har fått jobb hela nästa vecka också. KANON! Måndag och fredag ska jag vara på Norreport och tis-tors ska jag vara på ÖP. :)




Postat av: Jessica

Var är det och vad kostar det?? Vill jättegärna börja ¨på boxning

2010-03-20 @ 22:03:21

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0