Ledig!

Det är så kul när man är ledig en dag att ögonen öpnnas kl 06.45 och det är omöjligt att somna om. Jag tycker det är väldigt roligt, att man aldrig kan få en sovmorgon! Men jag kan bara skylla på mig själv, det var jag själv som vaknade då.
Idag vid 9.40 ska jag möta upp Anna, vi ska på loppis i Öja. Ska bli kul, det var några månader sedan.
Sen vad kvällen erbjuder tsm med K, det vet jag inte riktigt. Kanske bio? Måste laga en smarrig middag iaf, lite lördagsmys! ;)

Angående Lets dance igår, så hade jag sagt till arbetskollegorna att jag tyckte att Claudia skulle vinna och att hon KOMMER vinna. Men igår när jag tittade på det så ångrade jag mig när jag såg Matthias dansa. Han är ju så duktig!
Jag blev riktigt glad av deras "vinnardans" eller vad dem nu kallar den. Jag tyckte dom var jätteduktiga!
Men jag trodde faktiskt att Claudia skulle vinna, så jag blev ganska förvånad när Matthias vann. Men båda var ju faktiskt värdiga vinnare.
Jag var så trött igår kväll så jag lyckades somna i nyhetspausen i Lets dance. Men K väckte mig när de skulle utse vinnaren ;)

Nu får jag väl väcka liv i Nelly, så hon får komma ut på morgonrunda! Jag har varit vaken i en timme och hon har inte ens lämnat sängen. Jävla sömntuta, Nelly! ;)

Ha en trevlig helg!
Ge oss tillbaka vårvädret som vi hade igår!





Postat av: Anonym

Fin blogg! (:

2010-03-27 @ 07:50:49
Postat av: angelica

svar:

Tack så mycket!

2010-03-27 @ 07:53:34
URL: http://wippzi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0