Måndag.

Då var det måndag igen. Helgen bara susar förbi i rekordfart. Ingen som ringde imorse och behövde mig på något jobb. Så det blev en ledig dag idag. Passar bra för jag ska till Arbetsförmedlingen idag och lämna papper.
Jag ska jobba på Norreportskolan tis, ons, tors och fre! Skönt med lite jobb faktiskt.

Imorgon kommer mina sötnosar Anna & Emelie hem från sin 9 veckors långa resa i Afrika. De har åkt runt med "Rosa bussarna" och sett hur mycket som helst. Jag längtar tills jag får se dem igen. 9 veckor är väldigt lång tid. Nu tycker jag ni ska stanna i Sverige! :) Nu har vi mycket att ta igen! Har saknat er massor, darlings! ♥




Postat av: signe

vill du bli länkad?

Gissa vilken som är min favoritblogg på www.signefrankl.blogg.se

2010-03-09 @ 20:40:46
URL: http://signefrankl.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0