Söndag.

Godmorgon!
Då var det söndag och denna helgen snart slut. Går i rasande fart så fort det är helg.
Idag vet jag inte vad som händer. K är iaf ledig, så vi får väl hitta på något!

Hoppas ni får en bra söndag!
Solen kunde ju titta fram lite idag, tycker jag! ;)



Svar till Jessica:
Boxningen är på torsdagar kl 19 i Byavångsskolans gympasal i Tomelilla.
Första gången var gratis om man skulle pröva på.
Annars kostar det nog 30-40 kr per gång om man inte köper kort.
Men det vet jag inte vad det kostar.
Det var väldigt kul träning, men samtidigt väldigt jobbigt. Men det är väl meningen!? :)
Jag har fortfarande träningsvärk och det var i torsdes jag var där. Kram!



Postat av: Jessica

Du ska inte fortsätta då?? Jo, träning ska vara jobbigt :) . Vore kanske nått för mig att fundera på minsann, behöver röra på fläsket

2010-03-23 @ 09:23:39

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0