Tisdag.

Ledig idag med! Nice. Och det ser ut att bli kanon väder. Vad har dagen att erbjuda idag då? Ja, jag måste renbädda sängen IGEN! Nelly löper ju och det hade visst kommit blod i sängen. MYSIGT! Det är typ 4 eller 5 gången jag renbäddar nu på 2 veckor.
Jag ska ner om i stan och kolla vad Dressman har för jeansjackor. Min gamle far vill shoppa en ny så jag skulle kolla om där var någon fin, för han vill gärna slippa att gå i affärer om han kan! :) Så jag ska kolla utbudet och se om där är något intressant för honom, för då får han dra in sitt arsle i butiken ;)
Ska gå en runda med Nelly också, men det gör man ju varje dag så det är inget nytt! :)
Jag ska ta en dans med dammsugaren också. Ibland hatar jag att ha husdjur, för när man har dammsugit så är det så fint och en kvart senare yr håret omkring igen! Hopplöst. Men vad skulle man göra utan sina kära små husdjur? :)
En sak är säker iaf, jag ska aldrig ha katter fler gånger!

Ha en härlig dag!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0