Träningsvärk.

Gud nåde vilken träningsvärk jag har idag efter boxningen igårkväll. Magen gör ont, låren ska vi inte ens prata om. Och mina biceps gör ont. Haha, ja då har det väl gjort någon nytta. Nu ska jag se om min smärta i axeln är träningsvärk eller om det inte funkar med boxning med min skadade axel. Vi får väl se. Hoppas iaf på att jag kan fortsätta, även om jag höll på att dö igår kväll. Men samtidigt som det var dödsjobbigt så var det kul.
Fast kordination har jag lite problem med ;) Det blir problem om jag ska använda både fötter och armar eller göra invecklade saker med armarna. Så har det varit ända sedan jag var liten. Kordination är inte min grej ;) Men jag gör så gott jag kan! ♥

Nu ska jag strax cykla till jobbet.
Sen ikväll blir det fredagsmys med min älskade Anna. Äntligen lite Anna mys, hon har ju varit borta i nästan 10 veckor. Så det ska bli mysigt! ♥

Ha en bra helg! Och mys riktigt ordentligt med era nära & kära!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0