Ledig idag!

Jag har varit ledig idag! Så skönt! Vaknade av strålande solsken och när jag tog ut Nelly imorse så stod temperaturen på 18,5 grader. Vid halv nio imorse. Hur skönt är inte det? :)
Gick en liten runda. Sen var K och jag barnvakter i ca en timme till Ebba och Malte! :)
Har även hunnit ta en tur ut till torpet. Alltid lika trevligt.

K och jag var i Malmö igår. Hämtade hans bil som han har köpt. Jättefin är den :) En Citroén C4 138 VTR. :) En sportmodell. Skitfin är den! Nu plötsligt är inte min bil lika fin längre! ;) Haha! Men min gamla betta får hålla länge till! :) Kan Kristina köra med sin NUF än så kan jag nog köra min mååånga år till! :) Eller vad säger du, Kristina?
Är du glad nu förresten att jag har uppdaterat? :)

Nu ska jag och K snart ta ut Nelly på kvällspromenad. Vi ska möta upp Anna och Emil och gå och käka glass någonstans! Mums!


Imorgon ska jag jobba på Vigs ängar!
Imorgon startar mitt 9 dagars pass. Alla dagar på Vigs ängar! Det blir fina cash! :)

Later.



Postat av: Filippa - mamma till Liam

Tack :)



Den ligger vid gjuteriet! Ska bli så skönt att flytta! Bor ni kvar på trädgårdsgatan? kram

2010-05-21 @ 20:15:43
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: kristina

Ja det e bra du sköter dig.. man e ju lite äldre o då har man inga pretantioner, ha ha

2010-05-21 @ 21:01:10
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Bodde inte koffe där innan med? :) (därfärl jag visste) hehe.



Nej,det är hyresrätt, än så länge! Kram på dig

2010-05-23 @ 20:25:07
URL: http://fillies.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0