Ledig.

Jag blev ledig idag! Jag ringde in en annan vikarie för mig på Göken! Axeln var ganska fucked up! Så det var underbart med en ledig dag. Har redan jobbat in mina timmar denna veckan så det är lugnt! :) ledig imorgon med! Jag och K är lediga en hel dag tsm! Herregud! Det händer inte ofta! :)
Han fick jobbet på Abbekås hamnkrog! Grattis baby! ♥ Han är bäst!

Jag har inte gjort sådär jättemycket idag. Hälsat på mina föräldrar och käkat frukost med dem! :) Gått en runda med Anna och Olivia! :) Mys!
Och nu har jag precis varit ute på en kvällrunda med Nelly. Vi var och lekte med bollen på gräsmattan! :) Det gillar hon! Strålande väder ute! Det gillas! ♥
Nu väntar jag på att K ska komma hem så vi kan se färdigt filmen Avatar som vi började se igår. Men jag var så trött så jag orkade inte se klart hela!
Nu blir det en härlig dusch! ;)


Later.



Postat av: Anna

tack själv vännen

2010-05-02 @ 21:18:50
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0