Sjukgymnast.

Idag träffade jag min superduktiga sjukgymnast! Han hittade felet, alltså varför jag har huvudvärk alltid. Har med nacken och axeln att göra, jag går och spänner mig när jag har ont, därför blir det stelt och jag får låsningar i nacken! Skönt att veta vad huvudvärken beror på iaf.
Sen direkt efter var det dags för några timmars jobb på ÖP! Jag stod i disken idag. Då susar bara dagen förbi, då har man lixom att göra hela tiden! Och det gillar jag!
Har varit uppe på F-kassan med. Slapp kriga med dem denna gången. Nu är alla papper inlämnade så nu får vi se om det godkänner min överklagan! Håll tummarna!
Nu har jag avnjutit god middag som K har lagat! :)
Mysigt att han har varit ledig några dagar!


Nu blir det promenad med Anna!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0