Torsdag.

Röd dag idag. Kristi himmelfärdsdag. Det innebär en ledig dag, för de flesta av mina arbetsplatser har stängt idag. Nice! Tyvärr ska ju K jobba ikväll. :( Men men, idag ska jag hänga med Anna & Emelie på loppis! :) Det ska bli mycket skoj! Har lite saker som jag ska titta extra noga efter! :) Har roliga inredningsideér!
Nee om man skulle käka en tallrik youghurt? Jävligt intressant för er att läsa, men det är det som är mest spännande för mig just nu! Mmm, lia bra tänker ni kanske? :)


Ikväll vet jag inte vad som händer, K har bilen och det är jobbedag för mig igen imorgon! Kl 07.00 blir jag hämtad imorgon. K behöver min bil för att han ska kunna ta sig till jobbet. Hmmpff. Man är van vid att ha bilen för sig själv och nu plötsligt finns det en biltjuv i huset! Haha! :)

Nee, lite påklädnad och youghurt var det ja!

See you later, alligator!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0