Dag 1 - presentation.

Jaha, då börjar utmaningen. En presentation av mig själv. Det borde väl vara ganska lätt. Men var börjar man?
Vad vill ni veta, vad vill ni inte veta? :)

Jag föddes den 14 januari 1986 på Ystad BB. Fick namnet Angelica. Mellannamn Emma & Jeanette (I hate).
Jag var ganska sjuk när jag föddes, jag bara kräktes och min mage var jättesvullen.
Det tog ett tag innan dem konstaterade att jag hade en sjukdom. Ingen allvarlig sådan. Men det konstaterades att jag hade glutenintolerans, Celiaki med finare ord. Och för dem som inte vet så innebär det att jag ej tål vete, korn, råg. På äldre dar så kan jag äta havre. Ja, fan vad intressant. Jag vet!! :)

Bodde i Tomelilla under hela min uppväxt. Mitt emot vårt hus så bodde Emelie, världens finaste Emelie. Vi hängde alltid ihop och gör det än idag. Vi har känt varanda sen vi var typ 4 år. 20 års vänskap. ♥
När jag var 20 års så flyttade jag hemifrån, och blev sambo med K. Bor numera i Ystad och trivs som fisken i vattnet.

Jag är en väldigt lättsam person. Jag är väldigt lätt att ha att göra med. Social och framåtriktad. De flesta ser mig nog som en ansvarsfull person samtidigt som jag kan vara en clown. Många jämför mig med Toker i "Snövit och de sju dvärgarna". Jag tycker om att vara den roliga, och jag gillar att synas. Många tycker att jag babblar som en tok, och de har nog rätt ;) Mina närmsta vänner kallar mig "stirrig" bara för att jag alltid håller tider och tycker om att vara ute i god tid, och ha ordning och reda. Haha, men någon måste vara den "ordningsamma" i vårt kompisgäng ;)

Jag jobbar som kock inom hela kommunen. Är vikarie så jag rycker in när det behövs (och det behövs ofta) :) Vilket är bra för mig. Trivs bra, men jag vill ju givetvis ha en fast anställning. Men istället för att gnälla på systemet och bara gå och glo hemma, så passar det mig bättre att vara vikarie, för jag får ihop mycket jobb varje månad.

Det bästa jag vet är min sambo, hunden Nelly, mina vänner och familjen. Om inte dem mår bra, då gör inte jag heller det. Jag gör vad som helst för dessa människor. Ni är så underbara!

Mina intressen är promenera med hunden, gå på loppisar med mina vänner, shopping och inredning.

Det var nog allt för mig!

Hejdå.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0